Tentor: CHECK -- Mat: CHECK

O yeaah! Idag skrev vi tenta. 2st till och med, inte nådigt. Har absolut
ingen aning om hur det gick MEN jag körde på samma taktik som i
Kalmar: att sitta tiden ut! Haha! FAST där nere var jag själv de sista 5
minuterna, här var vi tre stycken och vi lämnade alla in exakt på tiden
10:58. Vi hade till 11.00 på oss. Näe jag hoppas att det gick bra och
godkänd tycker jag att man borde bli, annars blir jag fan elak. ^^
.
Aa, annars så har jag och Sarah varit och storhandlat på Willys ikväll.
Sweet! Jag är fan grymt nöjd, fick nääästan lika mycket mat för
pengarna som på mitt älskade Netto. (Fan att det inte ska finnas här.)
Näe men ändå, grymt. Grymt nöjd. Plus att jag faktiskt lyxat till det lite,
alltså jag har kommit liiite till insikt, man kan inte äta makaroner och
köttbullar VARJE dag, det blir såå tråkigt SÅ DÄRFÖR ska jag varva
med fiskpinnar. ^^ Ojojoj, grymt. Daah!
.
Checka mina fynd alltså:
.

.
Fatta, allt det här för 143kr. Kändes ändå hyfsat. Lägg märke till
glassen där i hörnet. Jag var bara tvungen.. Höhö. Sen är även en
del saker till vår tacomiddag med marängswish i helgen, Sweet! Såå 
allt är inte saker som jag skulle ha köpt på riktigt. ^^ som typ grädden.
Hehe, näe det känns bra. Där du mor. Du se ju, vi äter faktiskt mat.  
Det här måste väl ändå vara en godkänd handling?
.

En färsk bild på en sööt och saknad vovve. Sweetie! <3 
.

Sundsvall by förra helgen. Ändå liiite fin utsikt!

Kommentarer
Postat av: Sofie

nä, det har du inte sagt! :O haha, ja med pepsi är godare :D

2011-10-21 @ 11:30:04
URL: http://skrivetavsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0