Tenta, 2 fester och ett tåg senare!

Gud, allt är verkligen helt upp och ner! Jag har haft såå fullt upp PLUS
att trasigt internet så det är därför som min närvaro här har minskat. Daah!
Men nu äre chill och internet är på topp, så nu blir det bättring! I promise!
.
Näe gud, vi tar det ifrån början. Eller jaa, Gud. Näe tentan gick som den gick.
Hade hela 2minuter till godo när jag 11.58 gick ut från tentasalen. Yeaj! Alltså
tolka det som att jag verkligen tog tillvara på tiden då sluttiden var 12. Haha!
Har fan ingen aning om hur den gick, men jag hoppas på godkänt iallafall.
Alltså får man godkänt så är man ju som godkänd (logiskt!) och då har man
ju klarat kursen och det är ju det som är det viktiga. Så jag hoppas jag blev
godkänd alltså, annars döööör jag ju. :)
.
Hehe, näe sen hade vi en grymt tentafest på kvällen, fan första tenta-festen
EVER för min del. OMG. Sweet.
.
Någon bild på det kanske? ^^
.
.
.
Och TENTA-festens FÖRE:
.
.
Och EFTER:
.
Allt var tydligen Elmos, den turkosa gubbens fel! ;)
.
Näe så tenta-festen var nice! Kom hem typ runt 3-snåret, lagomt OM
man inte vet att man ska kliva upp klockan SENAST 06.00, med inräknad
snooze-tid. Då är det för sent att somna kring halv 4. Faktiskt.
.
Klockan 6, varför kliva upp kl 6 en lördag tänker ni typ nu?! Joo, undrar
jag också, heeelt värdelöst OM man inte ska åka tåg. Jag åkte tåg igår,
11h på resande fot. Jag befinner mig INTE i kalmar längre. Allt är som jag
skrev i början, heelt upp och ned. Jag är i Sundsvall, jag har bytt
Linneuniversitetet mot Mittuniversitetet.
.
Gud, jag har kommit in på mitt första hands val! Journalistprogrammet.
.
Jag kunde fan inte säga nej, även om jag har trivts GRYMT bra i Kalmar.
Kommer sakna alla sköna människor såå otroligt mycket! Jag hoppas dock
att jag har en lika grym klass här, annars kommer jag bli deprimerad. Daah!
Näe gud, helt insane.Att allt kan förändras sååå otroligt fort! Igår-går
(läs: i förrgår) skrev jag tenta och festade med mina fiina kompisar i kalmar,
nu är jag här i sundsvall och sover på min syrras soffa. Det är kallt ute och
jag har köpt en ny ketchup-flaska. Kunde inte ta med min grymma
netto-ketchup för 8.50kr. Tänkte den var ju såå billig så jag kunde ju köpa
en ny liksom, dock var den inte lika billig här. Daah! Jag får fan dubbelt så
mycket mat i Kalmar jämfört med i sundsvall. Inte okej.
.
Näe så nu är jag Sundsvallsbo. Helt otroligt, va fort allt vänder. SJUKT.
Men jag hoppas att det här blir bra och att det var rätt beslut att komma
hit. Känns dock sååå otroligt gruvsamt för imorgon. Första skoldagen med
en ny klass där alla verklgien känner alla nu. Alla och så kommer jag där,
ojojoj, vääääldigt intressant. Fy! Näe bara första dagen är gjord så kommer
det nog att kännas liiite bättre, förhoppningsvis.
.
Men aa, åkte ju tåg igår. Värsta tågresan EVER! Mesta packningen EVER.
Flest byten EVER. Skulle ha 3st, det blev 4 pga något jävla banarbete kring
Stockholm. Förstå jag höll bara andan att hjulen på rullväskan INTE skulle
gå sönder, för då hade jag verkligen varit helkörd. Det hade fan varit
mardrömmen. Näe jag har ont i varenda muskel i hela kroppen typ. Inte ok.
Men seriöst, gud förstå va alla människor igår var snälla mot mig. Otroligt.
Alla hjälpte mig såå sjukt mycket med att få av och på väskorna från tåget.
De måste ju ha tyckt grymt synd om mej. Haha!
.
Aa, näe tågresan var faktiskt omänskligt jobbig och det var såå otroligt
skönt när jag äntligen var framme. Och vad gör vi då? Joo, laddar om och
kör partyparty in a la Sundsvall! Haha! Awesome. näe grym kväll, kom
i säng kring 5-snåret. Tolkning: jag har fan inte sova någe alls på hur
länge som helst så ikväll kommer man nog slockna grymt tidigt. Daah!;)
.
Yes, näe nu jävlar. Imorgon då jävlar. Gud, bara såå nervös. Jag dör ju.
Men sundsvall, hehe, även om det är ca 20 mil hem så känns det ändå
som hemma! JAG TROR DET HÄR BLIR BRA!

Kommentarer
Postat av: Mikka

Vi kommer sakna dig! Men hoppas att du hittat rätt nu :)

2011-10-02 @ 21:35:26
URL: http://dearscrapbook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0