Sen kvällen i stort. :P

Japp, annars så har jag INTE spenderat kvällen på skolan för att
jag var faktiskt klar med redigeringen lagomt till halv fyra cirkus
så det betydde FRI OCH LEDIG KVÄLL! Nice! ;)
.
Såå hur har denna härliga lediga tid tillbringats? Joo, jag och sarah
tog oss en runda på stan för att utöka finkläderna inför lördag och..
(trumvirvel) HALLOWEEN! Ojojoj, älskar't. Alltså seriöst, kan det bli
bättre? Halloween är helt klart årets BÄSTA festhelg. Fatta fest och
utklädnad i kombination, kan det bli bättre? GRYMT!
.
Dock så vette fan om kläderna blev 100%, jag och Sarah hade lite
olika uppfattning OCH jag gick på hennes råd (hon har lite bättre
klädsmak än mej) så om det blir förjävligt så skyller jag på henne!
Haha, men aa det blir nog bra. Rätt smink till så kommer det nog bli
grymt!
.
Rättelse: Med MYCKET rätt smink till så kommer det bli grymt!
Jag är taggad! Haha! Typ. ;)
.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja ska du vara en pumpa krävs det en hel del smink :)

2011-10-26 @ 19:05:51
Postat av: Camilla

Visst att man kan ju ta mitt svar så seriöst som man vill men kul hade det varit ;)

2011-10-26 @ 21:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0