Produktiv dag.

I pluggväg? Näe. Jag måste verkligen börja läsa lite medierätt snart.
Och skriva lite uppsats.. Snart. Jag ska INTE sitta där kvällen innan och
bara yeaj.. Aa, ni förstår. Ska ta tag i det, snart.
.
Näe dagen då. Den började med lite gå på stan med syster-yster och
leta present till den minsta systern som tro det eller ej FYLLER 18 på
onsdag!! OMG! När hände det? Hon var ju alldeles nyss 5år. :O
.
Men aa, jag hitta det jag skulle så nu känns det grymt iallafall. Kommer
bli huuur bra som helst! Kanske. Fast det som jag tycker blir hur bra som
helst bruka inte uppskattas lika mycket av andra. Hmm.. Jag minns en
gång.. Sarah fyllde 12 kanske. Jag hade hittat det mest underbara och
snyggaste halsbandet EVER (tyckte jag), det var tygbeklädda pärlor i
en massa underbara färger.. Hon använde det ALDRIG! ;)
.
Haha. Men aa, den här gången blir det bra, på riktigt. =)
.
Annars så hade vi en "extra-extra" föreläsing idag med hovets
informations-chef. Nice. Fick ju veta en massa saker men i det stora
hela så tycker jag inte att det gav oss så där himla mycket. Hade nog
lika gärna kunnat varit hemma. Typ.
.
.
Aa ikväll då, jo så fort jag sluta så drog vi på Dollar. LOVE IT! Jag
behövde verkligen skurmedel så nu är jag en liter AJAX rikare. Yeah!
Sen blir det som vanligt när man uppsöker dollar, man hittar en massa
andra saker som man egentligen inte behöver. Bara för att det är ju
såååå billigt juuh! Daah! :P
.
Fick även lite julkänsla. Fatta på dollar, de hade ju fått in hela
julsortimentet REDAN. Det kan ju bara betyda EN sak, att det kommer
gå såååå här fort tills det är jul. LÄNGTA!
.
.
Jaa. Måste även få visa någonting grymt FULT som vi såg på HM idag.
Alltså inte fult-fult men styggt. Fatta, det var en jacka på en provdocka,
såg så där hyfsat snygg och slimmad ut, figursydd liksom. Fiin tyckte
vi TILLS vi såg hemligheten. Tro ni inte på tusan att de hade nålat
ihop i ryggen så jackan skulle bli tajtare. Både ryggen och armarna
var nålade. Helt sjukt och otroligt fuskigt. Få man göra så? Jackan
fick ju en helt annan form juuh. FALSKT HM!
.
.
Och hemligheten:

Daah! Värdelöst juuh. Lägg märke till knappnålen.
.
Och till sist, vet ni. De ringde från MAX idag, vi ska typ ha Personal-möte
med middag nästa onsdag. Är inte det hur grymt som helst? Gratis mat
liksom och få lära känna lite nytt folk? Sweet! OCH få se vilka som
egentligen jobbar där. Ha även bokat in några pass om några veckor
så nu ska man börja tjäna lite extra Pengar inför jul. :D Sweet!
.
Alltså även, jag är helt såld på jul. VILL HA JUL NU! Myselimys! OCH
Sanne, Emma & Cecilia, vi måste ha glöggkvällar, julbak och spela
julmusik i all förbannelse! ^^ Lovely!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja riktigt! Tänk sen Frida när vi gett upp och blivit feta som alla amerikanare vad TUNG världen blir då?! Haha! ;)



Jo det är bra, men jag är ju själv nu framöver så vet inte riktigt vad jag ska göra. Kommer inte in till ström så jag har liksom ingen ursäkt att inte göra skolarbete heller...tusan!

2011-10-31 @ 22:00:52
Postat av: Cessan

eh jaaa?!?!

2011-11-02 @ 18:33:18
URL: http://darlingophelia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0