Party party och så söndag.

Ojojoj grym kväll igår då. :D
Runt 18-snåret traskade jag och Sarah bort mot Skönsberg och en fiinfin
förfest med Sarahs kompisar. Awesome. Det dansades, shotades och
spelades Fia med knuff fast under lite festligare former. ^^ Haha! Näe grymt
nice. Det gillas. Aa, sen drog vi på kårhuset, first time ever för mig och det 
var grymt. Mindre grymt var att jag tog och tappade bort mitt leg (tur att
det inte var körkortet!) näe, förjävligt. Visst det gick ändå ut i nästa månad
men jag har ju ändå haft det i så där 5år. Hatar att tappa bort saker. Daah! 
Men kårhuset var nice iallafall. =)
.
Näe sen blev det även en skön efterfest med subway-mat, (kaka till moi!^^
så gott, den tackar jag för. Love cookies!) och oboy. Olalala! I Kalmar kokade
vi makaroner på efterfesterna, här i sundsvall dricker vi oboy. ;)
Haha, lovely. Det gillas! Sen må jag även tillägga att jag verkligen mött
min överman i rubikskub-lösande. Haha, okej jag är helt värdelös På det så
det är inte så svårt att klå mig MEN den här mannen var grym! Jag blandade
fan järnet och han bara swish-swish-swish- KLAR! Helt jävla otroligt! :D
Jag ska fan gå in för att lära mig, gud vilket partytrick! Haha!  
.
Idag är det söndag och jag och Sarah har varit duktiga och gått upp till
utkikstornet på norra berget. =) Awesome. Skavsår fick jag på köpet. 
INTE awesome. Men även sjukt fint väder det varit idag, grymt härligt
att vara utomhus i solskenet. Alltså jag sörjer såå att jag varken har 
balkong ELLER söderläge på fönstren mina. Jag behöver fan sol! PÅ RIKTIGT!
Min nästa lägenhet SKA ha balkong i söderläge. :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0