Över 12h på skolan?!

Sjukt. Och då blev ändå eftermiddagens föreläsningar inställda. GUD!
Näe vi satte oss och skulle ta tag i redigeringen och tur va väl det!
Seriöst, inte kunde man ana att det skulle vara ett sånt helvete.
Indesign for life! Att något som egentligen hade kunnat varit HUR enkelt
som helst kan krånglas till så mycket. Heelt ofattbart!
.
Men det positiva är att det faktiskt är kul. Man fastnar. Jag ska fan bäst
på redigering. :D 
.
Nu ha jag just (lägg märke till ordet JUST och kolla på när detta skrevs)
ätit middag och ska alldeles strax till och sova. Imorgon väntar ännu mer
redigering. Sweet! På onsdag ska det vara klart och då har jag tenta sen
på torsdag. Kommer nog bli till att plugga kvällen innan för den, yeaj.
Bästa pluggstrukturen ever! Varför har jag softat så grymt de två första
veckorna här? Nu får jag igen det! Fast egentligen så har jag inte softat,
jag var bara van liite lägre tempo sen kalmar. Omställningsperiod CHECK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0