Och så körde man en 12h's IGEN!

Yes, över 12h på skolan IGEN. Det är den här redigeringen alltså.
Alltså grejen är ju den att det är kul. Jag förstår fan fullt med de
som kanske hoppar av redigeringskursen för de tycker det är tråkigt.
Hade det varit tråkigt så hade man ju aldrig för sitt liv pallat. ^^
.
Näe som sagt, jag ska bli grym på redigering. Skulle lätt kunna jobba
som redigerare på typ veckorevyn eller aftonbladets KLICK!-bilaga eller
något. Det hade varit grymt. Aa, jobba På KLICK! över huvudtaget skulle
vara grymt. Dit ska jag. Någon gång, tids nog. :P
.
Annars så blev det en sen middag vid så där 21.00-22-00-snåret ikväll,
lagomt. Alltså jag kommer ju bli fet, det är ju fan inte bra att äta på
natten. Haha, och middagarna blir ju förtusan bara senare och senare.
.
Ojojoj, inte bra. ^^ Nu äre sova. Gonatt Folket!
.
.
Men erkänn, fy va kul att det skulle vara att få klippa ihop
KLICK!s framsida. Tro fan att magazin-formatet is the shit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0