Ny kategori, wihooo!

Yes, härmed inviger jag min nya kategori här på bloggen,
Frida som journalist blir namnet. Tänkte som så att där kan jag ju lägga ut
lite av vad jag gör, mest för mig själv, (höhö!) så jag vet vad jag gjort och
vad jag gör om dagarna på Mittuniversitetet. Typ, kan vara kul att ha kvar
sen. ^^ Kanske, va vet jag.
.
Näe första inlägget blir tillägnat redigeringskursen Dagspress 1, som typ
tar sjukt mycket tid. Utan den hade man inte behövt tillbringa en timme
utanför schemat på skolan. Den tar verkligen sån satans tid MEN jag hoppas
att när man kan Indesign bättre så borde det gå liiite fortare och att man
på så sätt kan få liiite mera fritid. Daah! Hehe, men det är kul. Jag gillar
redigering. ^^
.
Såå, nu ska ni få se ett av mina första alster. Fatta det ser såå lite ut men 
ett uppslag som det här tar fan MINST 5h att göra! Hutlöst! Jag ska få ner
det till 2h innan jul. ^^ HÖGST.
.
Men det är som sagt kul, bara typ klippa och klistra i datorn. Fatta värt,
helst att man kan få till det grymt fint OM man vet vad man gör. Dit ska
jag komma, non gång! Japp, bild nedan då av moi!  
.

Just det där att det ser lite halvproffsigt ut, det är det som gör det kul!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha! Din nya kategori är lite seriösare än min ;)

2011-10-26 @ 19:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0