Näe men titta..

Vad jag hörde talas om igår., Frida Helgesson hade ju fastnat på en
mingelbild från förra helgen på Allstar. Lite kul. :P Checka bilden,
ganska fin vaa? Haha! Daah! TROTS att det är fel profil så ser man ju
inte helt mupp ut, typ bara nästan. Hans blev ju sööt på riktigt iallafall.
Jag fattar inte varför ALLA ANDRA ska bli så naturliga på bilder..
Det är fuskigt. Faktiskt. PÅ RIKTIGT.
.
.
Jupp. Dagen då? Joo, tog mej en sväng runt sidsjön på eftermiddagen
idag, såå därför bjuder jag på några fler fina bilder därifrån också. :)
.
.
.
.
Och när jag ändå är på G så ska ni få några sköna bilder sen i fredags
då vi hade tjejmiddag och myselimys i Granlo hos.. (nu ska jag följa
Sannes exempel) så.. Hos vem? Jo hos Cessan! :D
.
.
.
.
.
Jaa, avslutar med Cessan SJÄLV in action! Haha! Klockrent!

Kommentarer
Postat av: Cessan (?)

Jahaja...ser ju alltid fett normal ut. Älskar bananbilden :P

2011-10-31 @ 10:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0