Lördag - dagen efter kvällen.

Sweet. OMG. Jag ska lägga upp bilder imorgon, det blir söndagsnöjet.
Nu blir det bara en snabb-update, bara för att.
.
Gårkvällen var awesome. Inläddes med tacomiddag med tjejerna.
Baaaaara hur MYSIGT som helst. OCH gott. Tacos in my heart! Och
sällskapet förståss, grymt. Det måste vi göra om!
.
Sen att man får bilder när man dragit vidare på en superläcker
maräng-swish som man inte hann med - DET gillas INTE! FY! ;)
.
Aa sen då, jo kvällen fortsatte med TENTAFEST! Grymt!
Hur nice som helst, ojojoj. Härifrån kommer det komma extremt
bra bilder. ^^ Watch out! Jag förstår att ni längtar.. Daah!
.
DOCK så vare inte OK att komma hem och gå och lägga sig halv 6,
liiite väl sent. Helst när man vaknade fan kl. 10. Jag kommer vara
död ikväll alltså. Kanske.
.
Nu ska jag och Sarah promenera runt sidsjön i fiinvädret. GILLAS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0