Länge sen nu..

Va ha hänt med mina snabba uppdateringar? Well, bättring frida.
Dock så har jag stött på stora problem, min dator är helt väck! Fy satan.
(det här är skrivet på sarahs dator!) Näe men seriöst, köpte ju en nätverkssladd
på ÖoB igår, skitsmart tänkte jag! Fick även sladden för typ så där 33kr för tydligen
var det halva priset. GILLAS! OM det hade fungerat. Gjorde det det? NOT! Näe fy,
tydligen så har min dator inget nätverkskort, yeaj! Guud, tydligen så ha den inte
haft något sen den krascha förra sommarn!! Seriöst, jag kan bara köra trådlöst,
det fungerar.. men inte via kabel. Värdelöst. Så nu har jag två alternativ,
köpa en router så jag kan köra trådlöst ELLER köpa en ny dator! FY FAAN! Sur
man blir. Lutar åt routern MEN min dator är ju kraschad och fungerar bara dugligt,
så det är frågan om vad som är smartast?! För framtiden. Daah!
.
Aa, annars så är det torsdag idag, gjort snart två veckor i sundsvall och tiden har
gått sååå satans fort. Jag hinner inte med och det känns som jag aldrig är hemma.
Jag är såå grymt trött. Jag stressar jämt. Känns kanske som att jag tog mig
lite vatten över huvudet med mitt extrajobb och min kvällskurs i redigering utöver
"den riktiga skolan". ^^ Ha haft upplärning nu tre kvällar på.. trumvirvel.. MAX,
och det har fan varit kämpigt. Alltså jag vill ju ha pengarna och det är roligt när
det flyter MEN jag vill också bara kunna vara. Bara softa en kväll liksom. Fy satans
var härligt! Det ska jag göra till helgen, eller på lördag för imorgon jobbar jag.
Jobbigt, såå därför längtar jag till lördag. Då är jag fri! LÄNGTAR LÄNGTAR!
.
Yes, så ha jag fått min lägenhet OCH den är STOR. Fattar fan inte hur jag ska kunna
fylla ut den. ^^ Haha. Tur att Sarah har lite saker annars hade varje andetag
ekat här inne. Inte nådigt. :P
.
Men men, fått en matlåda från ICA ha jag också. Det gillas. Ändå kul, när man kan
få någonting HELT GRATIS. Bara trava ut ut butiken och inte lägga ut ett öre. ^^
Det är grymt ovanligt, men nice. Ett välkomsterbjudande för ica-studenter vare.
.
Aa, näe annars så ha Sarah varit snäll och blåst upp hela "min säng" idag, fatta
happiness! Alltså jag har inte orkat blåst upp den helt tidigare utan tagit det lite
pöompö men nu är den helt uppblåst. ojojoj, va skönt det ska bli att sova inatt när
jag inte kommer ligga på golvet så att säga. AWESOME! :D
.
Näe grymt trött nu. Det är fan dags att sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0