Jag fick ett B.

Wohoo, jag tror att det är bra. Jag fick ett B på min artikel om den fd.
studenten. Artikeln som var det första jag blev inkastad i här i Sundsvall.
Hehe, näe jag tror som sagt att det är bra. Klasskompisarna sa så, själv har
fan inget begrepp DOCK så vet jag så mycket som att OM det finns ett A att
få så äre ju det man vill ha till nästa gång. ^^
.
Tydligen så skulle A vara perfekt, fullt publiceringsbart och B väldigt bra. 
Sen följer listan neråt till F som är icke godkänd. Såå jag tror jag kan
känna mig hyfsat nöjd. Im happy! :D
.
Annars så spendera vi IGEN eftermiddagen åt redigering. Och nu är jag klar.
Härligt. Dock så var färgen slut i ena skrivarn (yeaj!) och så var det pappers-
trassel i de två andra (yeaj!) så jag kunde inte skriva ut, det stavas 
värdelöst. Få helt enkelt göra det imorgon. Men ändå skönt att sidorna är
klara, sen vette fan hur resltatet blev. Indesign är INTE enkelt.
.
Näe nu ha man just ätit middag (alltid sent) och Sarah har lämnat mig för
bättre sällskap, ganska skönt. Höhö! Egen tid typ, inte ofta. Nu inväntas
Desperate Housewifes i ett regnigt Sundsvall. NICE! Lovely! Älskart' Alltså
programmet INTE regnet, det gjorde fan mitt hår platt på vägen hem!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Okej, 1) Här står man och sliter och lagar mat till dig, och 2)jag stör dig inte mycket på dagarna med tanke på att du alltid är på skolan :/

2011-10-19 @ 00:04:39
URL: http://hsaarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0