I kortaste laget..

Jaa just, jag hade min kortaste arbetsintervju idag EVER.
Intervjun varade nog inte längre än 4 minuter, Högst! :/
.
Är det positivt eller negativt?
.
Tror på negativt jag, varför skulle det annars gå såå otroligt fort?
Chefen måste ju ha känt att det inte var värt att lägga tid på mig.
.
ILLA! Jaa, utgången av intervjun lär ju märkas. Men den kändes
verkligen otroligt kort. FÖR kort för mitt eget bästa. Hur mycket hinner
man lansera sig själv på 4 minuter, liksom?
Helst då hela 1 min aka 25% av tiden gick åt till att hälsa. =P
.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Alltså, det kan ju vara bra. Chefen kanske såg din potential så snabbt att det inte behövdes mer än 4 minuter? :D

2011-10-06 @ 15:30:47
URL: http://skrivetavsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0