Hemma in the Strömsund!

Ojojoj, va härligt! OCH gud va vi blir bortskämda! OCH va kul att träffa
familjen igen. Grymt länge sen juuh! DET GILLAS!
.
Så vi myser och vi myser och vi äter. ^^ Varit till stugan en sväng, träffat
mormor en sväng och varit in på samhället en sväng. Jag, camilla och mor
började vår lördag med en loppisrunda imorse. Det gillas. Gjorde faktiskt
några otroliga fynd SOM passar grymt bra då jag får min lägenhet på Måndag.
Förstå vaa härligt! Jag längtar OM NÅGOT! Först då kommer det verkligen att
kännas som på riktigt. Min alldeles egna lägenhet där jag bara har MINA saker.
Kommer bli såå satans nice! :D
.
Men checka mina fynd: 2st 5-kroners. Lagomt pris.
.

Ett rivjärn och en potatisskalare. ^^
.

Ett litet stryckjärn. 5kr var det lätt värt!
.
Nu blir det familjemys med film och snacks a la Camilla. Äppelpaj med kolasås
och vaniljvisp. Inte dåligt OCH grymt gott! Som sagt, jag blir bortskämd! ;)
På återseende. ^^

Kommentarer
Postat av: Sofie

Loppis är super! :D



Självklart hade jag bjudit dig på nybakta bullar. Synd att du är sådär 100 mil härifån, haha. Men äppelpaj låter inte helt fel det heller!

Jag sa ju att du skulle få jobbet! Vad är det för jobb? :D Kraaaaam!

2011-10-08 @ 23:09:34
URL: http://skrivetavsofie.blogg.se/
Postat av: Sofie

Värsta lyxhelgen ju!

Jo, men pengar in på kontot är alltid bra. Jag borde också fixa ett jobb, haha :p

2011-10-10 @ 00:14:12
URL: http://skrivetavsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0