Happiness!

Gud, förstå känslan. Ändå härligt. Även om kvällskursen är självvald
så kan ni inte tänka er vad LYCKLIGA alla blev när läraren sa att vi
INTE skulle ha någon uppgift till nästa vecka. ^^ Alltså seriöst, det
betyder ju minst 15h MER fritid den kommande veckan. Ojojoj, va
ska man göra? Dock så har vi en webbsida som ska vara klar.. hmm.
.
Jaa annars då så fick jag ett fint paket på posten idag. Eller Sarah vare
som tog imot det. Fan tur att hon var hemma för det hade ALDRIG gått
ner genom brevinkastet. ^^ Näe seriöst, nyfikna? Vad kan paketet ha
haft för innehåll måntro? Ojoj..  Joo..
.
MIN ROUTER! Happiness x2 denna kväll!
.
Och vet ni vad? Den är hur grym som helst och jag kan för första
gången i den här lägenheten använda min dator! Olalala.. Det gillas!
.
Och vet ni vad (x2) att den kostade mig bara 2kr på Tradera.
Känns bra. Lätt värt. Det hade jag råd med. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0