Halloween-paaaarty 2011

Hur var det nu, överlevde vi? Jooo! ;)
.
.
Ojojoj, vilken grym kväll! Började med en grym förfest i nacksta
där det var gryyymt mycket folk och det bjöds både på tequila och
jelly-shots. ^^ Haha, ändå jellyshots eller hur det nu stavas, fatta,
sprit i geleform. Grymt udda. ;)
.
Näe förfesten var nice. Drog på kåren sen, Sandra den jäveln slank
in på något konstigt vänster heeelt gratis OCH fick en stämpel, hur
fan fungerar det? Visst att hon kom in, men stämpeln alltså, det är
en gåta. Haha! :P
.
Hehe, näe grymt med folk. Trevligt folk. En GRYM kväll helt enkelt.
Finns inte så mycket att säga, jag låter bilderna tala för sig själv istället!
Sweeet! ^^ Awesome!
.
.
.
.
.
.
Haha, Sarahs Pelle var sööt! Haha! Lägg märke till mittbenan. ^^
.
.
Fler bilder på facebook.. ^^
.
Aa, kvällen avslutades iallafall med taxi till mcdonalds (Haha, slööött!)
för fyllekäk (inte jag då, jag fattar inte hur folk kan vara hungriga!)
och sen schamponering GÅNGER 10 000 innan man kunde somna.
Haha! Seriöst, fyy vilket helvete att trassla upp det och även om
jag tvättat och tvättat så äre fan inte rent än, ska göra ett försök till
ikväll. ^^ Haha, näe skandal. Sen att kamma ut det, ojojoj.
.
Jag säger bara som så, KAMMEN GICK AV!  PÅ RIKTIGT! :O :P
Jag är skyldig en kam, få bli en julklapp eller något. Haha! Alltså det
finns ju inte att kammen ska gå av, då äre faktiskt jävligt illa!
.
Hehe, men men det är härligt. Grymt härlig morgon idag iallafall med
oboy-frukost och nyttiga flingor. Inte var dag det.  Det gillas! ^^
Må kanske ta och skaffa lite variation i frukost-skåpet. Alltså jag har
ju käkat gröt till frukost i typ 2 månader nu, haha. Skulle kanske vara
kul med något annat nååååågon gång. Haha! Typ. :P
.
Åhh tills sist. Jag längtar fan redan till nästa helg då man få köra en
favorit i repris och klä ut sig igen!
.
Såå satans kul me Halloween-firande juuh!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Skrev inte fridolf utan fritiof :)

2011-10-30 @ 21:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0