Frukost halv två?

INTE OK.
.
Hehe, MEN jag klev faktiskt upp kl. 8 så jag är inte helt bakom flötet.
Döm mej inte! ^^ Hehe. Näe jag tänkte som så att jag skulle göra lite
SNABBA ärenden på stan och det går VERKLIGEN INTE att göra något
snabbt. Jag är verkligen den segaste personen ever,. så nu blev
frukosten NU. Men det gillas! Godare och mer efterlängtad frukost får
man leta efter. ;)
.
Checka mitt hemmagjorda bröd, direkt från stekpanna. ^^
.
Näe jag har varit på jakt efter de sista detaljerna till halloweendräkten,
och lite andra viktiga saker som typ alkohol. Daah! Och jaa just, var
även tvungen till skolan och betala biljetterna till kåren med tanke på
att de var värdelösast ever igår och inte kunde ta kort. Seriöst, hur
ofta har man kontanter på sig? NEVER! Såå nu äre klirrat, nu står vi
alla på listan men jag fick då fan köa i en halvtimme MINST för att få
betala.. Sån sjuk kö alltså. MEN ändå bra att jag var förutseende och
skrev upp oss igår annars hade det faan varit kört för nu vara köö på
listan för att få komma in på listan.. aa ni fattar. Kommer nog bli heeelt
sjukt med folk! Sweet! ;)
.
Jaaa och även, vet ni vad? Jag var på hemköp för att köpa mjölk och
hårspray. Va tror ni jag kom ut med? Jaa, inte var det mjölk och
hårspray iallafall. Näe det måste jag köpa imorgon MEN jag hittade
ett kilo köttbullar för 17kr, det var halva priset. Är inte det
beundransvärt så säg? Jag fick fan lyckorus. :P
.
Yes, så var det med det. Ikväll väntar tjejmiddag och IDOL-mys i
Granlo med de bästa! DET GILLAS.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0