En SOLIG sommardag, nästan!

Gud, hade det varit sommar idag så hade det varit SJUKT fint väder!
Seriöst, strålande sol från en klarblå himmel. Nu, eftersom det är höst
så är fan kallt i luften och inte en gnutta solbränd kan man bli, värdelöst!
.
Näe annars så ha jag haft en "ta-igen-mig-dag-från-skolan" idag. Sjukt
härligt. Alltså tempot här, ofattbart. Näe så jag skrev klart min deadline inatt
så att jag kunde baaara softa idag. Grymt värt, hellre sitta uppe till 12 än att
vakna och inse att man MÅSTE plugga. Såå, det här konceptet ska jag
använda igen OCH typ alla gånger man ska in med något i tid. ^^ Försöka
iallafall.
.
Idag har jag iallafall varit ledig och jag & syrran tog en soft promenad upp till
sidsjön. Sååå skönt. Hade jag vetat lösenordet till bredbandet här så hade
jag lagt upp lite sköna bilder från vår promenad från mobilen. Nu kan jag
inte lösenordet så det blir faan inget. Illa! :P
.
Såå, annars så smög vi även runt mitt kommande lägenhetshus uppe på
oscarsgatan idag, bara för att se vars min lägenhet som jag får på måndag
(längtar!) ligger. OCH hade grymt hopp ett tag TILLS vi räkna och upptäcker
att min lägenhet har norrläge. YEEAJ! Möjligtvis morgonsol men sen äre
finito totalt. Grymt tråkigt. Jag vill fan ha sol! Fast nu är det ju vinter så
det fungerar ju men till våren/nästa höst så ska jag fan hitta en med söder-
läge OCH balkong. Det om något hade varit GILLA-GILLA-GILLA. :D
Näe ska bli grymt kul på måndag, mitt alldeles EGNA place. OMG! Även om
det går otroligt bra att sova på Sarahs och Pelles soffa med. De är såå snälla.
Men man känner sig grymt ivägen och jobbig. Dock vette tusan va jag skulle ha
gjort om de inte ställt upp för mig. Jag har det bra! Riktigt bra!
.
Sen att Nikki ska ha fått en ansiktförlamning till följd av öroninflammation är
INTE BRA! Gud, jag höll på o döö när jag hörde det. Stackars stackars Nikki.
Love too you! Hoppas det släpper. Det får inte hände dej något! <3
.
Vår lilla goseplutt! Duu betyder verkligen MEST! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0