En kvällskurs i redigering.

Ojojoj, Gud va intressant det verkade. Och lärarn som höll i det, förstå en sån
härlig människa. Tro fan att det där kan bli hur grymt som helst. Men jaa,
jag ska nog gå en kvällskurs i redigering. Tydligen ska den vara HUR grym
som helst och bli man bra på redigering (alltså klippa ihop tidningssidor,
sätta rubriker och bestämma vars allt ska sitta) så finns det en grym arbets-
marknad och grova pengar att hämta. Näe men seriöst, tro det kan vara hur kul
som helst, lite kreativt så där. Så även om sarah sa att många tyckte att det
var hur tråkigt som helst så ska jag fan ge det en chans. ^^
.
Annars så lever man och mår bra. Sarahs och Pelles soffa är fortfarande skön
och jag har ätit makaroner till middag IGEN. My new favorite! Daah! Näe
när jag får eget så ska jag börja laga riktig mat. Typ.  Hehe, kanske. Men även,
snart är det helg och då ska vi åka hem! Förstå, hem för första gången på
6 veckor. Kommer bli gryyyymt! Saknar Nikki mest. Höhö, OCH camillas goda
bakverk. Haha! Näe saknar alla så det ska bli grymt nice! Mee längtar!
.
.
Haha! alltså bilden visar då INTE på camillas goda bakverk utan på gröt
a la Frida. Seriöst, bilden är ifrån Kalmar MEN lägg märke till mjölken,
hur faan kan mjölk bli i den konsistensen? Och bara när jag hällde den
på den varma gröten OCH inte åt den direkt. Alltså det var ett särskilt
mjölkpaket som blev så, ha aldrig varit med om det med något annat
mjölkpaket, nejnej. Bara det där paketet. Erkänn att det var udda? Det
var även INGET fel på mjölken och den smakade hur bra som helst.
.
UDDA! ;)

Kommentarer
Postat av: Gniztra

Söt blogg du har :-)

Skulle bli superglad om just du kolla in i min internetshop.



www.Gniztra.com



Finns fake piercings,smycken,smink ja allt en tjej behöver:-)

Kram

2011-10-06 @ 21:13:59
URL: http://www.gniztra.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0