A Halleluja moment.

Åh yeah! Gissa vem som blev godkänd på första tentan? Såå satans
härligt. Tänk om jag hade behövt göra om den, fyy vilket helvete! Helst
när det var Kalmar-tentan också. inte lätt alltså. Näe så det känns så
otroligt skönt! Inte illa alltså. ^^ Sen att jag fick VG
(vi hade IG, G och VG som betygsenheter) var ju inte heller helt fel!
Känns awesome! Bästa betyget och jag hade ändå inte pluggat järnet
MEN jag tror seriöst på teorin att plugga kvällen OCH morgonen före.
Tror det är bästa stategin. Haha, eller inte. Hade nog bara flyt. :D
.
Annars så har det varit en normal dag idag med en softarkväll. Jag och
Sarah tog oss en promenad runt sidsjön när jag kom hem runt 15.00 så
det var skönt.. FRISK LUFT FOR LIFE. OCH eftersom jag äntligen har
internet och trådlöst så ska jag joina er med lite sköna bilder på höst-
rusket. Dock diggar jag det, bara det inte kommer någon snö så trivs jag.
.
Men ändå mysigt. Höst och rusk och myselimys inomhus under en filt
i soffan. Problemet: Jag har ingen soffa. Må fan ta och fixa en. Hehe! ;)
.
Men bilder var det.
.
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0