Yeeaj, NU börjar jag.

Idag börjar jag plugga till massmedierätten.
Inte en dag för tidigt. Kommer den här tentan på fredag att gå vägen
så är det enkomt för att jag har EXTREMT tur eller för att jag är EXTREMT
smart. Men med tanke på att ämnet verkligen är jättetråkigt (och läraren)
så kommer det nog bara bero på turen. ;)
.
TRISS - PLÖTSLIGT HÄNDER DET!
Så kan det få hända på fredag tycker jag.
.
Näe jag ska verkligen ge allt nu i veckan. Varje vaken sekund ska jag plugga,
så vi få ju se då om det ger resultat. Alltså tentan är ju inte förrän på fredag,
är ju läääänge kvar juuh! Gott om tid. ^^ Eller?
.
Jag tror på teorin att råplugga direkt innan, för seriöst, hade jag läst de här
böckerna för en månad sen så hade jag ju ändå glömt bort innehållet tills nu.
Sant.
.
Annars så fick jag just veta att jag kommer få jobba i mellandagarna. Yeaaah!
Känns grymt. Itella for life. Näe det kommer bli kul. Jag, Sarah och Jennie gör
comeback. :D
.
Men nu, plugga var det. Höres folket!
.
Sweeetie! Som jag saknar dej. snart ses vi! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0