Twilight Breaking Dawn

Ojojoj, vilken bra film. Seriöst, Tro fan att den var den bästa hittilst av
twilight-filmerna. Grymt bra, extremt bra. Jag blev fan inte nes trött,
OCH det säger ju en hel del. Som till exempel när vi va liten och skulle
se hulken på bio. ^^ Ojojoj, va mycket man minns av den filmen. Sarah
somna helt och jag fick fan kämpa HELA filmen för att hålla mig vaken
OCH den gick typ klockan halv 8 på kvällen. Såå, säger väl en hel del
om dess kvalité, faktiskt.
.
Näe det här var en grym film. MÅSTE SES till alla som inte sett den.
Fint sällskap. Fin kväll. Me like.
.
.
Ha även haft en grym dag. På skolan. Haha, frivilligt. OMG?! Joo, hade som
fixat till mig lite privatlektioner i redigering av självaste "kungen"
(alltså inte Sveriges kung dådå) såå, nu förväntade JAG mig att jag skulle
vara fullärd. ÄR jag det? Nääääe. Behöver nog fan fler lektioner. Någonting
brast i utbildingen. Kan det ha varit mina frågor som: "Vaa, få man göra såå?"
Typ. Som retade gallfeber på vissa andra i rummet. Haha! MEN det är kul,
redigering ÄR grymt kul när det går som man vill. Vilket inte är såå ofta men..
Snart så, snart. Om något år så där. Någon gång borde man ju bli bättre.
Faktiskt. Någon gång. Annars blir jag ond på min tröghet.
.
Japp, näe nu borde jag sova. SKa ju jobbelijobba imorgon. Bli intressant.
Första riktiga långpasset. Från 10.30-19.00. Mäktigt. Fatta va mycket jag
måste lära mig på MAX på såå lång tid. Efter imorgon borde jag ha koll
på det mesta. Tycker jag. På återseende folket! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0