Tentor CHECK.

Åh yeah. Härligt! Idag hämta vi ut tentorna som vi skrev för någon vecka
sen. Tentorna som jag endast pluggade kvällen innan för och som jag
absolut inte hade någon aning om hur det gick på. Det gick bra. Inte topp
men dugligt. Det är ju huvudsaken att man blir godkänd, sen ser ju A
jävligt bra ut i betyget men bara det inte är ett F (=omtenta=jobbigt)
så är jag nöjd. Det blev ett C på båda tentorna, medelmedel liksom. Känns
braaa!
.
Nu borde jag egentligen börja lägga manken till och läsa medierätt för
glatta livet för JUST NU, i detta nuet så finns det ingen redigering som
ligger över oss, ingen skrivuppgift som ska in och ikväll har jag faktiskt
inget särskilt för mig.. Ikväll borde vara en bra kväll för medierätt, helst
med tanke på att jag fått lånat hela två böcker av snälla systeryster
tidigare idag som vi ska läsa inom medierätten inför tentan den 2 december.
Idag borde jag läsa MEN tyvärr känner jag mig själv. Jag kommer nog
inte göra ett skit. ^^ Seriöst, det är alldeles för lång tid kvar för att man
ska orka engagera sig. Typ. MEN jag ska INTE INTE INTE börja läsa
första boken kvällen innan den här gången. INTE INTE INTE.
.
Föööör, medierättstentan ska tydligen vara sjukt svår! OCH jag vill
INTE INTE INTE ha omtenta! Typ. Aaa, näe det här inlägget blev inte ett
dug intressant. Haha. Det kommer komma bättre. Haha! Många fina
bilder som väntar på att publiceras. ^^ Det kommer.
.
Nuu, lutar det åt middag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0