Stunder som denna..

- Lever man länge på. Att två små ord kan göra en så lycklig.
Ibland lyckas man helt enkelt. Synd att de stunderna inte är fler. ;)
.
.
Dock så ska de bli fler. Jag ska bli bäst på att redigera. Så det så. Så här
såg iallafall mitt uppslag ut. Det vi gjorde i Lördags när vi spendera hela
dagen på skolan. Jag erkänner, jag fick lite hjälp och jag fick lite tips.
Höhö, MEN det är ju ändå mitt uppslag så lite stolt är jag. :D
Om ni kollar på uppslaget så vare håret på tanten som jag fick mest hjälp
med. Bara en sån detalj att det skulle friläggas och skicka upp är fan asigt
svårt. Indesign är asigt svårt. Seriöst, jag tror att man lätt skulle kunna
hitta På ett annat program som skulle kunna göra EXAKT samma sak fast
på ett betydligt enklare sätt. Det tror jag. Lätt.
.
Ni kan tolka detta inlägg som att vi haft kvällskursen i redigering ikväll.

Kommentarer
Postat av: Sofie

njäe, inte riktigt. men nu har vi ingen skola på nästan en vecka så då var det ganska självklart att åka hem :)

2011-11-17 @ 07:14:28
URL: http://skrivetavsofie.blogg.se/
Postat av: Kungen

Bara anonymt cred för hjälpen också, ska smyga in min byline mitt på uppslaget nästa gång. ;) Och vill du ha ett asigt svårt program ska du testa Quark, där kan vi prata krångligt.

2011-11-18 @ 00:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0