Sååå grymt onödigt.

Fan, vet ni. Jag var totalt i onödan uppe till kl halv 3 i natt, totalt värdelöst.
På riktigt, för jag kom faan inte fram till något. Jag hade en sån inspiration
så jag googla och jag googla html-koder sedan resten av familjen (<3)
gått och lagt sig. Alltså idéen bara dök upp i mitt huvud och jag ville såå
gärna få ner den på papper så att säga. Få ner den på skärmen kanske är
närmare sanningen men ändå. Ni fattar min poäng. MEN jag är värdelös
på html/css and so on så hur bra än google är så satt jag där till slut som
ett fån och blev såå himla arg på mig själv att jag offrat tid på det och gick
och la mig istället. Vakna dock kl. 7 (OMG?!) av mig själv så jag ha ju
ändå tagit tillvara på nästan varje minut här hemma så skadan av natt-nöjet
blev inte så stor. Höhö. Näe fy, Pissigt. Arg jag är!
.
Jag hatar när jag verkligen inte fattar saker. Nederlag.se
Den här bilden var en del av min superidé. Faktiskt. Nu kommer det
aldrig bli mer än just en superidé. Daah! Annars umgås vi och trivs
på Lia. Häääärligt långledigt for life! OCH ikväll tror jag att jag ska
överaska familjen med pannkaka till middag. Fatta absolut godaste
maten OCH jag har inte ätit det sens jag flyttade hemifrån. :O
.
SKANDAL!

Kommentarer
Postat av: Sofie

åh, pannkakor! nu blev jag avundsjuk ju! :p

2011-11-03 @ 15:57:48
URL: http://skrivetavsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0