Såå vare jaa.

Pluggkväll som kantades med liiite för mycket facebook, lite för mycket
tvtittade och lite för många digistivekex för mitt eget bästa. Inte lätt alltså. :P
.
Näe gud, sen att jag nästan håller på att dö av längtan att åka utomlands
gör inte saken bättre. Jag har kommit på att jag SKA bli resereporter för
tidningen vagabond eller möjligtvis när&fjärran. Det hade varit GRYMT.
.
Med den tanken i hjärnen kan jag palla en kall vinter i Sverige och en till
efter det och en till efter det. Men sen.. då jävlar.
.
Näe men förstå, vilket jobb! Resa inom arbetet till exotiska resemål och
skriva om det. Heeeelt underbart. Det måste verkligen vara  det absolut
bästa jobbet På jorden! Dit ska jag! Dock frågar jag mig vad medierätten
kommer hjälpa mig med när skriver ett reportage för vagabond om hur
det känns att koka ägg nere i en vulkankrater i Indonesien?
.
.
.
.
Lätt godaste ägget (seriöst) som jag ätit i hela mitt liv!
.
.
.
Bilderna är tagna vid Bandung på Java. ^^ Ojojoj, upplevelse.nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0