Rakt upp i ett födelsedagskalas.

Härligt! PÅ HEMMMMMMA-plan och rakt upp i ett födelsedagskalas.
Idag åkte jag och Sarah hem för lång-helg i Strömsund. Nicigt värre,
att få softa tillsammans med familj/släkt och vänner. Awesome! OCH
få äta riktigt mat. Höhö, grymt. Hahah! Men att träffa familjen igen, det
är det som är PRIO ETT, jag älskar min familj. <3
.
OCH födelsedagskalas. Jooo, minsta minsta lilla lilla systern Helgesson
fyllde hela 18år idag! OMG! Sinnesjukt HELST när jag fortfarande ser
henne som 12år. Höhö. Näe så idag har det lyxast till med pizza, grym
tårta och ännu mera tårta. Och kakor. Så nu ha man ett överskott på
minst 10 000 kalorier, men det var det faan värt! :)
.
GRATTIS CAMILLA!
.
.
Varning för halvgamla bilder på en numera skön 18-åring. ^^
.
Näe grym kväll. Farmor-, moster/faster/morbror och kusinbesök,
det gillas! En riktig liten släktträff. Typ. :)
.
Nu taggas det ledighet, familjemys och en grym Halloween-fest till
helgen. Känns som att det här kommer bli AWESOME! :D
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0