Pluggar, Digistivar och Bieberar

Seriöst, jag måste joina på Camilla. Justin Biebers jullåt är fan mysig.
Checka. Sen är han snygg också.. Synd att han är liiiten. ^^
.
.
Men ändå fin låt. Lite Jason Mraz-stil typ. ^^ Sen kanske syrran nöjde sig med
att lyssna på denna, JAG däremot tog och fixade mig hela Justins julskiva. ^^
.
NICE! :P
.
Den har faktiskt, pinsamt nog potential. Haha! Jaaa.. så vare jaaa. Haha!
Näe men man må ju börja tagga julmusik nu. Det är dags! ^^ Åhh.. Jaa,
ett ryck av julkänsla kom över mig nu alltså. DET GILLAS!
.
Aa, ha även utökat min julsamling ikväll med både Måns Zelmerlöv, Agnes och
EMD's tappra försök från 2007 tror jag det var. OCH något som ironiskt nog hette
100% jul. DEN däremot var värdelös, så det behöver ni inte. ^^ Men satsa
på Bieber. =P Haha! Jaaa..
.
Näe annars så pluggar jag. Eller försöker plugga. Det är sååå tråkigt. Fan,
om det ändå hade varit något mer intressant än medierätt. Blääää!
(Barnsligt uttalande, jag vet. Det var faktiskt meningen.^^)
.
Näe sen har jag blivit helt såld på Digestivekex. Det har blivit min last i livet.
Min plugglast. Ska införa Digistive i varje tentaplugg och tillförlita mig på
att det är kexen som hjälper mig igenom tentan. Detta enligt samma teori
då jag på gymnasiet ALLTID sov med matteboken under kudden natten
innan matteproven. Haha, för att informationen ska gå in på djupet dådå,
och grejen: jag trodde verkligen på det! OCH det fungerade verkligen för mej
med, såå det blir väl sova med Anders R Olsson på torsdag-kväll. Yeaaj!
Synd att Sarah har boken bara. Miss! Skyller på det om tentan går skit! ;)

Kommentarer
Postat av: mamma

Tänk på tänderna, Frida!!

Småätandet gör frätandet:)))

2011-11-30 @ 21:46:16
Postat av: Camilla

Copycat ;)

2011-11-30 @ 21:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0