Min telefon är OND.

Seriöst, idag gick han in för att jävlas med mig totalt.
Vaknar lite skönt så där.. Kände mig faktisk otroligt utvilad, FÖR utvilad.
Kändes som inte heeelt rätt, sträcker mig mot mobilen.. Ser att larmet
är på, som det ska.. Sänder sen blicken mot klockan. WFT?
.
Försovit mej en hel timme! OMG!
Och larmhelvetet stod ställt på fredag 07.00. FREDAG?
.
Det är ju fan bara Torsdag idag! Jag skulle aldrig ha gjort en sån tabbe,
om jag inte längtar efter fredag såå mycket så jag kör fredag direkt vill säga.
.
Säger som min syrra:
Fredagsmys hade inte var helt ovälkommet just nu! :D
.
Nu taggar vi en heldag med föreläsningar i Medierätt. Yeaaaj! Jippi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0