Min PLUGG-dag.

Yes, om allt går som jag tänkt så skulle jag verkligen få jättemycket
gjort idag. VILKET skulle behövas då det faktiskt är en del saker som
ligger över en nu. OMG, jag måste verkligen börja plugga mer. Nu först
börjar jag känna av Universitets-press, OCH ska jag kunna vara hemma
över jul så betyder det att jag verkligen måste sätta av tid till redigering
nu innan PRECIS när vi har redaktionsövingar och tentaplugg. Hur faan
ska man hinna med allt? Kommer bli kämpigt och det kommer betyda
att festligheter och andra kula saker kommer att reduceras ner.. FAAN! ;)
.
Men, min dag var det. Schema här då. :P Haha!
Troligtvis kommer det inte hållas men jag ska försöka.^^ För mitt eget bästa!
.
  • 09.20 Vakna. (Jaa, det blev lite sovmorgon. Det var jag värd! ^^)
  • 09.30 Vakna igen. (Man måste snoza!)
  • 09.34 Vaknade av mig själv och klev upp INNAN snozen.
  • 10.00 Sminka mig och fixa i ordning mig för en ny dag. Sweet!
  • 10.50 Skiver detta högst intressanta och viktiga blogginlägg.
  • 10.51 Kokar te och äter en frukost macka.
  • 10.54 Börjar skriva på uppsatsen i medierätt MEDAN jag fikar.
  • 11.30 Ut på stan för att möta upp en tjej för lite privata affärer.
  • 12.10 Hemma igen, äter frukost på riktigt och forts. på uppsatsen.
  • 15.15 Indroduktionsmöte på skolan ang. redaktionsövningen i dec.
  • 16.00 Försöka mig på denna veckan redigering, (efter mötet då.)
  • 19.00 Förhoppningsvis hemma och ska äta middag.
Jaaa, tror ni jag lyckas med denna diciplin? Tveksamt. Men det hade varit
bra för mig om jag hade det. ^^ Det här är alltså målet med dagen.
.
Ha en fin dag folket!

Kommentarer
Postat av: Jennie

jag tror på dig! frida klarar allt!

2011-11-17 @ 11:35:03
URL: http://jennswords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0