Min hemsida a la Mittuniveristetet.

Woohoo. Checka min hemsida som vi gjorde idag på skolan. Jag hoppas
hoppas att jag får ha kvar den så här men med mitt vanliga oflyt så kan
det nog tänkas att jag måste fixa till den lite då jag kanske gjorde det lite
väl enkelt för mig.. BAJS. Såå men kolla nu medans den fortfarande är fin,
aka sitt rätta jag.
.
Klicka här för att hitta rätt! :D
.
Annars så äre faktiskt ganska intressant att lägga upp sidor På webben.
Fatta seriöst, jag önskar att jag skulle kunna lite mer om det för det är ju
grymt kul NÄR det fungerar. ^^ Såå därför har jag bestämt mig för att
skapa en egen hemsida, på riktigt. Med HTML-koder och css-dokument och
allt vad det innebär, och använda mig av all härlig kunskap som vi nu lärt
oss på skolan. Yeah, wish me luck. Jag ska bli grym. Höhö. Vilket inte är så
säkert med tanke på va värdelös jag är på det men övning ger ju färdighet
sägs det.. PUNKT PUNKT PUNKT
.
Såå tolkning: Frida har fixat sig ett eget domännamn på en liten ö i
Stilla havet med namnet Tokelau. Det är där jag ska hålla till. Dock tänker
jag styra "mitt land" från Sverige, bli ju fasligt dyrt med resor till detta
okända område annars.. Daah!
.
Japp så ett domännamn och ett webhotell (fråga mig inte vad man ska ha de
till men tydligen så behöver man bägge) har jag fixat så nu väntar jag bara
på ett godkännade sen så ska www.fridahelgesson.tk börja existera IRL. :D

Kommentarer
Postat av: Cessan

snyggt värre!!!

2011-11-02 @ 18:55:03
URL: http://darlingophelia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0