Medierätts-helvetet fortsätter..

MEN börjar nog bli klart. Jag tror jag börjar se det som klart. Väldigt mycket
ordbajsade, väldigt många långa förklaringar och många underubriker så har
jag nog lyckats fylla ut typ 3 A4. Funderade även ett tag på att öka radavståndet
men när SO förklarade idag hur det låg till så kändes det inte riktigt som att
det behövdes. Alltså det viktiga är ju innehållet, inte längden. Logiskt. Såå, om
det var 3 sidor eller 5 spelade mindre roll. Så jag kör nog på med vanligt
radavstånd. ^^ MEN nu till mitt nästa problem, om det nu är innehållet som
är det viktiga och inte längden då undrar jag verkligen om min uppsats kommer
att hålla.. Haha! För det är verkligen sjukt mycket ordbajsande, (hatar ordet btw)
och så är den typ inte ett dugg intressant. Men jag vette fan va jag ska göra
för att fixa till det heller.. Så det får bli värdelöst. I GIVE UP.
.
Annars så tog vi oss en runda runt sidsjön idag, jag och Sarah. Kändes nice!
Fint med luft liksom. Det är ju förtusan varmt ute idag mää. Det stavas
HÄRLIGT! Varmt och INGEN snö och det är snart december. Herregud! Det är
ju typ paradiset, eller så nära paradiset en svensk vinter kan komma. Snön
kan typ gå och lägga sig någonstans, men inte här för guds skull! Men typ i
Kiruna, där kan den få vara! Jag kan ta snö typ 2 dagar före julafton, thats it! ;)
Oojojoj, va härligt det hade varit. Ändå julskylting på söndag, fatta va nära
jul vi är OCH fatta va mycket plugg jag har framför mig. Inte bra, inte bra.
.
Näe, men nu äre duscha och sen sova. (alltså jag har glömt hur man sover,
säg någondag den här veckan som jag gått och lagt mig FÖRE 02.00?)
Det finns typ inte OCH det är INTE en hållbar utveckling! Skärpning Frida!
.
.
Guiti-paaaj! <3 Nu saknar jag Nikki.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ååh min sötisgos! ^^ Lite gossugen man blev nu då!

2011-11-23 @ 22:36:05
URL: http://hsaarah.blogg.se/
Postat av: siac

Just nu ligger lilla gumman bredvid mig.

Det är bara att sträcka ut armen så finns hon där, varm och go :)

Blir ni avundsjuk...:)

2011-11-24 @ 20:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0