Medierätt är egentligen logiskt.

Egentligen.. Jaaa! I Fridas huvud - Näee.
  • Idag klev jag upp tidigt, för att plugga. (BRA FRIDA!)
  • Idag sket jag i förläsingen för att plugga. (BRA FRIDA!)
  • Idag hade jag hela dagen fri för att plugga. (BRA FRIDA!)
  • Pluggade Frida? NÄE, VA FAN HÄNDE?! (DÅLIGT FRIDA!)

Seriöst, vad hände? Vars tog dagen vägen? Helt plötsligt var det mörkt.
Varför öppnade jag inte en bok förrän kl 16.30? Jag har ju tenta på fredag,
daah! Heeeelt sjukt onödigt. PISS I HELVETET. Aaa, går på kvällspasset istället.
Tror faktiskt att jag pluggar bättre på kvällen. Typ.
.
Det positiva: Snön har regnat bort! Såå jag är glad iallafall idag,
trots pluggmissen. Sen har jag en fin ljusstake som ger mej julkänsla. Det är
också positiva grejor. Att julkalendern börjar imorgon. Ojojoj, otroligt bra saker.
.

.

.

.
Näe ang. pluggmissen: Grejen var den att jag vaknade med en sån sjukt bra idé
imorse och då tog det överhanden. Värdelöst. Jag borde ju ha lärt känna mig
själv vid det här laget. Näe men får man en sån där otrolig inspiration så går det
fan inte att tänka på annat förrän man ha gjort någonting åt den. Det är illa,
helst i tentatider. Seriöst, men som sagt, nattpasset i pluggets anda.
.
Det blir nog bra. Alltså jag känner ingen tentaångest, hade nog ansträngt mig mer
om jag verkligen, VERKLIGEN hade känt den. Alltså sanningen i vitögat så har jag
nog redan ställt in mig på att kugga. Den ska ju vara grymt svår,
typ värsta tentan ever.. Det är nog därför jag är såå lugn, jag har redan gett upp.
.
Typ. Ha en fin kväll folket. Det ska jag, NOT!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha, jag gillar din pluggteknik Frida :P



Ja, nu börjar vi tagga jul på riktigt! Första december! Wohoo! :D

Många kramar till dig!

2011-12-01 @ 00:13:10
URL: http://skrivetavsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0