Lussebulls-fika hos syster-yster..

Näe men ojojoj. Detta trodde jag ALDRIG skulle hända. ^^  Idag blev det faktiskt
lussebullsfika hos Sarah. Alltså Sarah baka? What happend? Heeeelt otroligt.
Man kan nästan tro att Pelle manipulerar henne i smyg alltså. Näe och gud,
och vilken jul de hade. Sååå mysigt alltså. Och Pelles pepparkakshus gick inte
heller av för hackor. Ojojoj, jag gick därifrån med VÄRSTA julkänslan och längtar
nu som tusan hem till Ström, till jul och till familjen! <3
.
Näe gud, va härligt det kommer bli. Alltså det är ju förtusan bara 2½ vecka kvar
tills jag åker hem på jullov. Alltså hörde ni, jullov?!
Vi är typ lediga en månad. Inte illa alltså! Den 15 december går vi sista dagen
och sen äre ingenting förrän den 11 januari. Fatta! OMG! Ûnderbart!
.
Sen så har vi faktiskt en distanskurs över jul men det är ju ändå som ledighet.
Im in heaven! :D
.
Men jaa, Plugga var det.
.
Sarahs fina lussebullar, som för övrigt serverades med Oboy.
.
.
Meee likilikeee!
.
Även att jag kommit på att jag ska fan skita i medierätten imorgon. Alltså
det ger mig ingenting. Jag får sååå mycket mer kunskap genom att
läsa själv i böckerna. Jag fattar ju ändå inte vad lärarn snackar om, varför
ödsla tid liksom? Tentan kommer bara närmare och närmare och att
"sitta av" 4 timmar imorgon bara för att (utan att det ger mig något) känns
inte så hög-prioriterat just nu. Så imorgon kommer jag skolka medvetet
för typ första gången i mitt liv.
.
Det ni! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0