LÖRDAGSKVÄLL!

Wiiihoo. När skolan sluta klockan 17, (drog över IGEN, vi skulle sluta kl 16)
då tog Frida Helgesson äntligen helg!
.
Och vad betyder det? Jooo.. FEST! :D
.
Och vad betyder det? Joo, att dagen I-landsproblem visade sig:
.
DET HÄNDER ALLDELES FÖR MÅNGA KULA SAKER EN LÖRDAGKVÄLL.
.
Jobbigt, jag hatar att välja. Jag vill vara överallt. 4st obeskrivligt
grymma saker fanns på listan. Vilket stavas värdelöst, anser jag.
Då man bara kan vara på ett ställe i taget. ^^
.
Jag hoppas jag väljer rätt. Haha! Som sagt, ilandsproblem, kanske
ska sände en tanke till barnen i afrika som svälter istället.
.
Men men.
Det är lördag och jag gillar det! :D
Nu blir det pizza från frysen innan det är dags att bege sig. NICE. ^^

Kommentarer
Postat av: Camilla

Serien ÄR bra fast man stör sig på den ;)

2011-11-13 @ 19:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0