Kryssning i juletider.

Jaa, jag är fortfarande här. FAN. Haha! Men har jag sagt det,
jag skulle verkligen verkligen vilja kryssa. ^^ Gud, som förra året när
vi var till Tallinn. Skit-mysigt juuuh. Det skulle jag vilja göra iår med.
Typ bara åka en helg så där, lagomt innan jul och bara få gå omkring
på kalla "utländska" gator, julhandla lite udda saker som man sen kan
ge bort i julklapp till folk och sedan avsluta med mysa ner sig inne i
värmen på något baltiskt café med en stor kopp varm choklad och något
typiskt inhemskt fikabröd till. Fatta Lovely! <3 VILL VILL VILL.
.
Erkänn att det inte hade varit illa? Och sen bara lyxigheten av att få åka
storbåt. Att få sova i en guldig hytt och ta en drink till kvällsshowen På
kvällen för att sedan gå och lägga sig i kritvita välstrukna lakan.
VILL VILL VILL. Näe och sen känslan av att vara vuxen och handla ENDAST
(host, host) stora GODISPÅSAR på taxfree och ta ut pengar i annan
valuta. Känslan av att inte förstå vad folk säger på gatan. VILL VILL VILL.
.
Jag har res-abstinens, okej! Jag vill se världen! Hehe. Näe men seriöst, att
bara fara på en kryssnings-weekend till någon baltisk stad skulle vara hur
grymt som helst. Jag har ju förtusan passet redo så om någon känner för
att typ överaska mig såå... Varsågod! Hehe, typ. ;)
.
Ojojoj, näe va nice det hade varit!
.

Vem vill inte julhandla här, i underbara Tallinn? Eller i Riga. ^^

Kommentarer
Postat av: Sofie / Komigensofie

ÅK TILL TALLINN! Jag och släktingar var dit för kanske 5 år sen och det var helt fantastiskt! superfint i nov-dec!!!



Tack för kommentaren också :D Haha, nej jag vägrar jobba på nått snabbmatsställe. Det är nog inget för mig dessvärre :) Hoppas på att få praktikplats på nått ställe som jag tycker om xD



Ja, det var superlängesen vi träffades. Var nog på studenten sist!!! :)

2011-11-10 @ 11:56:14
URL: http://komigensofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0