KALVDANS for life!

Ojojoj, Ikväll fick man återuppleva barndomsminnen. Ikväll blev man bjuden
på kalvdans. ^^ Seriöst, man minns det ju som det absolut godaste ever
sens man var liten och mor gjorde det. Gud, jag har ju inte ätit det på minst
15år och idag, då jävlar.
.
Haha, ganska kul. Vi pratade om det på tentafesten jag och Fredrik OCH
så vare så precis att han skulle hem till Halmstad i förra helgen OCH att
han kände en som hade kalvar just nu. Hehe, helt underbart. Ett sådant
tillfälle MÅSTE man bara ta tillvara på. Aa, så kom han idag och sa att
han hade gjort kalvdans. Vem tror ni inte då slängde sig upp på apostla-
hästarna och sprang till nacksta?! :P
.
Okej, sprang var att ta i. ^^ Men ändå, supernice. OCH det var verkligen
gott. Kalvdans for life! Påminde lite grann om någon blandning mellan
ostkaka och sötost.  Jag gillar det. Helskarpt. Näe nice kväll! :D
.
En bild på underverket. Kalvdans med kanel och socker.
.
Annars så måste jag bara visa en sak som jag såg när jag gick hem,
mycket märkligt. FIck lite känslan att att någon hade haft vääääldigt
tråkigt eller att bussen hade varit vääääldigt sen. ^^ Haha! Varför
kan man fråga sig liksom?
.
.
.
OCH så till sist så kan jag säga som så att idag har Sarah flyttat ut alla
sina saker så nu är man officiellt egen försörjande. Känns nice!
Något som därimot INTE är nice är att nu när alla hennes saker är
borta så har tomhets-ekot kommit tillbaka. Haha! Jag måste skaffa
egna möbler. Snart. Liiite väl tomt här.. ^^
.
Bjuder även på en fin 1 november-bild från Sidsjön. Fatta, tro det här
har varit den bästa 1 november i hela mitt liv. Varmt i luften och
solsken från en ABSOLUT klarblå himmel. Inte illa alltså, tänk om hela
vintern kunde vara så här?
.
Men då äre kanske inte vinter? Men skit samma, hatar ju vintern ändå så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0