Julskyltning a la Sundsvall

Näääe men ojojoj. Idag vare julskylting. Sweet. Ûnderbart! Det gillas!
Dock så levde den inte riiiiktigt upp till julskyltings-känslan i Strömsund.
Den är faktiskt TOP-NOTCH. MEN det kanske beror på att man har kvar
känslan från när man var liten. Vem vet, men det var mysigt iallfall här.
.
MEN inte en ENDA tävling i något skyltfönster. DET tycker jag var nästan illa.
.
Haha, men hästar med vagn, glögg och fiskedammar fanns det gott om. ^^
Helst fiskedammar. Ojojoj, va säkert minst 10st. Var sååå grymt sugen
på att fiska men att:
  1. Välja ställe, man vill ju ha den bästa påsen juuh!
  2. Våga fiska bland alla småbarn, när sällskapet mitt bangar! =P
..Gjorde så att det inte blev något fiska iår. Och sen så var det baaara godis
i "godispåsarna" så då kändes det inte riktigt värt. Ska ju vara en grej me åå,
för att det ska kännas aktuellt. ^^ Haha! För det ha de i ström... ;)
.
.
.
.
Nytänk eller vad? Haha! ^^
.

.
Alltså man fick ju ändå julkänsla. Sååå mysigt. Och det är första advent,
Det är snart jul. Snart börjar julkalendern. Alltså ojojoj, det är ju underbart.
Bara tentan är gjord på fredag så ska jag börja tagga jul på riktigt.
.
Den här bilden är dock inte LIKA underbar. Alltså kolla va det snöat idag!
FÖRJÄVLIGT. Jag hoppas hoppas hoppas att snöhelvetet tinar bort FORT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0