Invigt ugnen och posat järnet!

Åh yeah, jag har invigt min ugn ikväll. Jag blev så sugen på scones
när jag kom hem. Va gör man då, jo man gör några. ^^ Ûbergott juuh.
.
Dock hade jag ju som inget bakplåtspapper (vem tänker på att handla
det livsnödvändiga?!) så jag tog och invigde även min ungsfasta glasform
som man fått i julklapp för ett ex antal år sedan. ^^ På den tiden man
fick flytta-hemifrån-saker och kanske inte tyckte om det så himla mycket,
nu därimot när man bor själv - SÅ ÄR JU SAKERNA KUNG. Fatta mycket
som man hade behövt shoppa annars. Men men, ja gjorde scones som sagt
i min ugnsfasta form. Fungerade finfint. OCH gott blev det mää. ME LIKE!
.
Haha, vem behöver bakplåtspapper?
.
Aa, så hann jag även med en runda runt Sidsjön innan kvällskursen i
solskenet. Ett sken som såg betydligt bättre ut än vad det var, för fyy
fasiken va iskallt det var. VILL.INTE.HA.VINTER. Men korten blev fina.
.
.
.
.
.
Det ser ju förtusan varmt ut? Tänk va skenet kan bedra.. Daah!
.
Japp, och sen lite kallare kort på det också då.. Från när jag och Sarah
gick ner på stan efter lunch. Fatta, sjön hade frusit. INTE GILLA.
.
.
.
.
OCH tillsist så har jag verkligen STORFYNDAT idag! På hemköp. ^^
De hade fan rotfrukter eller vad det heter för 1.95kr/kg. Inte illa.
Jag köpte mig ett vitkålshuvud, och lite morötter. Men vitkålshuvud.
Haha, jag vette fan va jag ska ha det till men det var ju billigt juuh!
Typiskt mej. Haha! Nu fick jag ju 2.5kg för 5kr. Kändes lagomt!
.
Men ändå, va fan ska jag ha det till? Va använder man vitkål till?
OM man inte gör kåldolmar och det tänker jag INTE göra för då
måste jag ju ha köttfärs me och typ vitpeppar. Ha jag inte heeeeller.
Daah! Näe jag måste lura ut något bra nu. Haha!
.
Bjuder på några fina bilder på mej och mitt fiiiina vitkålshuvud. ;)
.
.
.
.
Hahah. löjligt jag veeeeet! Men det får ni ta. Jag vet att ni innerst inne
väntar på bilder som dessa. DÄRFÖR ska ni få en till också.. ^^
.

.
Och en till.. Höhöh..
.
.
Hahaha! Såå där jaa. Nu kommer statistiken gå upp här på bloggen,
eller så sjunker den drastiskt. Haha! Att den sjunker är dock mer troligt! ;)
.
Ha en fin kväll folket! God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0