Hambullare - Nej bullar FFS!

Ojojoj, Jag är förvånad över mig själv. Grymt förvånad och nöjd. Seriöst,
det kändes som det gick superbra att jobba idag. Haha, egentligen borde det
vara självklart MEN med tanke på att det var fan fem veckor sen jag sist
jobbade så är det fan inte en självklarhet. ^^ Är ju sjukt mycket att tänka
på juuh. Näe Det kändes bra, helt enkelt. Kände mig lycklig när jag gick där
ifrån OCH (viktigt att tillägga) jag gruvar inte för att jobba på söndag. :P
.
Näe, nice. Grejen är ju den att jobbarkompisarna är såå sköna människor,
det är det som gör det. Grymt bra stämning. =)
.
Näe och sen dåå.. Joo FREDAGSMYS med bästaste Cecilia och Sanne. OCH
vet ni vad? Cecilia hade bakat bullar, ojojoj, vem var inte i himmelriket?!
.
Seriöst, när jag kom in i Cessans lägenhet, alltså doften av nybakade bullar..
Finns det något bättre? Näe gud, ûnderbart! OCH så IDOL på det, kan
fredagsmyset bli mer top-notch? SKULLE INTE TRO DET! ;)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0