Fulldag i redigerings-anda.

Yes. Först hade vi redigeringskurs på skolan, alltså det som ingår i utbildningen,
SEN hade vi kvällskursen i redigering också, så idag har det varit redigering för
fulla muggar. Men det är kul. Jag ska bli bra. Jag ska bli bra.
Någon gång.
.
Aa, dagens jobb då. Vi hade på tid båda gångerna. OCH jag tror faktiskt jag
har blivit liiite snabbare. Men bara lite. En sida tar ju som inte 8 timmar att göra
längre, det måste ju vara en positiv utveckling iallafall. :P
.
Såå checka:
.
.
.
Klicka på bilderna om ni är nyfikna på hur jag skött mig idag. Haha! ^^
Näe jag är faktiskt hyfsat nöjd, just med tanke på att det var tidspress.
.
Japp, näe kom sen hem typ klockan 21.30. Liiite väl lång skoldag, helst med
tanke på att det är tenta på fredag. Nedräkning om något. Jag ska/kommer vara
grymt osocial resten av veckan alltså. Det är ett måste. Jag ska INTE svara på sms,
INTE prata i telefon, INTE gå in På facebook och INTE gå utanför dörren.
Bara stänga in mig i Pluggvärlden. Haha, bra tänk där Frida. Kommer dock inte
kunna hålla det MEN det hade varit bra om det hade fungerat så. Fan va mycket
man hade fått gjort, helst facebook alltså, tidskrävande aktivitet om något..
Oooouh.. Mycket. Haha! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0