Fridas första diskberg.

OMG. Hur faan kunde det här hända?
Frida har just bestigit sitt första diskberg. Yeeaj!
.
Jag som jämt har tänkt så här:
"Fan va slött att inte diska bort efter sig efter man ätit, så jobbigt är det ju inte"
.
Nu ha jag märkt att ibland hinner man faktiskt inte, eller orkar kanske inte
heter det. Men nu har jag tagit tag i det så nu är det åter finfint i mitt kök.
Happy face! Lagomt tills jag ska koka frukostgröten och alltså skapa mig ett
nytt och otroligt exklusivt diskberg. Haha! Eller inte.
.
Idag är det frost på bilarna. Fyy, jag suckade fan så att hela hyreshuset
måste ha hört det när jag såg det. Jooooobbigt. Då äre kallt. NICE. NOT.
.
Annars så pluggar jag Sekretesslag nu på morgonkvisten tills man ska gå
på skolan kl 13. Måste börja plugga på riktigt nu, bara typ 2 veckor till tentan.
Men även kortdag idag då, ovant att INTE börja kl 08.15. Men tydligen ska vi ha
någon sorts redaktionsövning idag och imorgon. ^^
Ojojoj, det kan bli intressant. Antingen hatar man det eller så älskar man det. :D
Haha, få se då..
.
Ha en fin dag folket!
.
Ändå lite kul att Arla sätter en älg på mjölkpaketen för att visa på att
mjölken är från norrland. EN älg? Va vill de säga? Älg-mjölk eller?

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha, men så kul med en älg! fast älgar finns ju liksom här nere också :p

2011-11-15 @ 17:28:45
URL: http://skrivetavsofie.blogg.se/
Postat av: Sofie

nä, men snö är ett måste ju! men ser du nu att vi faktiskt fick mycket snö i vintras? är det godkänt att det blir kaos i trafiken då? ;) haha, ja älgar finns ganska långt ner i landet :p

2011-11-15 @ 22:49:45
URL: http://skrivetavsofie.blogg.se/
Postat av: Sofie

ja du, jag är klokare än vad du tror ;)

2011-11-16 @ 08:41:43
URL: http://skrivetavsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0