Fotouppgift x1000

Eller gånger 156. Fan, 156 foton blev det tagna idag. Matar ju alltid
på med för mycket alltså.. Helst med tanke på att vi skulle välja TVÅ. ^^
Fatta, att kunna ut de två bästa av 156st. Det stavas jobbigt!
.
Men det var kul idag. Riktigt kul. Det är kul att fotografera. Grejen för dagen
då, jo vi fick ett uppdrag. Alltså vi har alla fått fixat ett uppdrag åt någon annan
i klassen och skrivit ner "foto-uppdraget" på en lapp. Idag bytte vi som lappar,
man fick dra en ny och sen ge sig ut och helt enkelt fixa hem bilderna. :P
.
Jag hade nyheten : Brädspel ökar i populäritet bland ungdomar.
.
Såå jag begav mig till affären Orion, som ligger vid borgmästarn typ. Jag
visste inte ens om att den fanns så det var intressant. Skulle foto en
snubbe som hette andreas som jobbade där. STÖRTSKÖN KILLE alltså.
.
Helt sjukt. Hade grymt roligt. Och han var så hjälpsam och ställde upp på
alla konstiga idéer jag hade ang. hur bilderna skulle tas. Näe grymt härligt,
hade inte kunnat fått ett bättre ställe typ. Hade kunnat varit där hela dagen
om jag hade haft tid. Men aa, det hade jag inte och sen så lovade jag att
bilderna inte skulle hamna ute på internet så tyvärr, ingen bildvisning. Men
ni kan få en på spelet vi fejk-spelade iallafall. Haha! Inte lika intressant
men men.. Lovat är lovat.
.
.
Men grymt PLUS för att de var så trevliga och naturliga på Orion. LIKE IT.
.
SEN så fick vi även en annan uppgift, en oväntad. ^^ Att man skulle fota
något som visade på att (påhittat då) att Mittuniversitetet gick back. Att
de skulle lägga ner civilingengörsutbildningen bl.a. Haha, liiite kul. :P
.
Jag gick ALL IN, eller hur man säger. Jag stampade, jag dränkte och jag
grusade OCH jag gjorde det tills händerna var stela av kyla och tills
det inte fanns mycket kvar av min från början väääldigt fina lapp. Haha!
Men det var meningen. Jag hade en vision, en bild. Lyckades inte riktgit.
DOCK tror jag att det var teknikens fel. Hade jag haft en systemkamera
så hade det nog varit andra bullar. ^^ Typ. Jag skyller på det iallafall.
.
FÖRE:
.
.
EFTER:
.
.
.
.
Förstår ni vad många bilder jag har på den här broschyren! Gissa? ;)
Näe 63 bilder. Fatta, 63 bilder på ett trasigt papper. Yeeeaj! KUL LIV!

Kommentarer
Postat av: Cessan

MEN SHIT VILKEN BRA BILD SISTA DÄR! Vad sa Terje??

2011-11-22 @ 19:35:39
Postat av: Sarah

Tycker det såg riktigt bra ut det där! :D

2011-11-22 @ 20:00:10
URL: http://hsaarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0