Fortsätter att pimpla kaffe..

.. Och undrar om jag verkligen gör rätt? Jag har ju förtusan ingen aning
om vad ett reportage är för något(?!) Seriöst, vad kännetecknar ett
reportage? Visst, vi hade en förläsning om det igår men det var ju igår det.
Yeaaj. Har en stark känsla av att det jag har skrivit, tack vare ett ganska
dumt ämne inte har förvandlats till ett reportage utan mer till en renodlad
reklam-annons. Yeaaj IGEN!! Daah! OCH det fula, jag vette fan hur jag
ska fixa det heller så.. Så det blir nog bära eller brista. Antagligen brister
det. Positiv? Yeaaj! Hehe. :P
.
Näe jag tycker det är lurigt. När vi skrev artikeln så var allt så självklart,
här är det inte självklart längre. Här är det komplicerat OCH det stavas
VÄRDELÖST.
.
Aa, näe gud. Men något som inte är värdelöst är de här sköna bilderna
som jag fick idag, från min okända reportageplats som btw var ett
hunddagis här i stan. Såå, nu var det röjt också. Daah! ^^
.
Men bilder var det, alltså checka den här vovven. Checka smiliet ffs!
Ünderbaaaart juuh!
.
.
Haha, fatta sånt här skratt har hon på typ varje bild. Haha! ^^ yeah!
Störtskönt. Hur faan kan en sån liten vovve gapa sååå stort?
.


Kommentarer
Postat av: Sarah

haha Tusan vad söt den lilla var! Men inte sötare än Bääbi säklart ;)

2011-11-09 @ 00:06:57
URL: http://hsaarah.blogg.se/
Postat av: Cecilia

hahaha gud så söta :)

2011-11-09 @ 10:36:44
URL: http://darlingophelia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0