En galen dag på stan.

Haha! Jaaa typ. Pengar har rullat, mat har frossas och jag har svurit
för mig själv att jag nu inte SKA shoppa igen förrän till sommarn.
Det kommer jag INTE kunna hålla men det var ju en annan femma.^^
.
Näe vi körde en sån där vanlig 12 timmars-dag igen, det är lagomt.
Då hinner man med allt och behöver inte stressa ihjäl sig ÄVEN om det
blev liiite kämpigt med tiden mot slutet, vi ville ju hinna hem till
fredagsmyset juuh. Fredagmys med IDOL är ett MÅSTE! Vi hann nästan. ;)
.
Jaa stan, till ovanlighetens skull började vi faktiskt på Lillänge idag. OMG!
Variation förnöjer heter det juuh, hehe. Storslaget. Averkade lite mataffärer
och upptäckte att vi nästan inte behövde någon lunch. För fy, förstå va
många smakprov det är på fredagar. Alltså jag och Sarah hann knappt
tugga ur munnen innan vi kom fram till nästa "smak-stånd". Då är det
kul att handla. Haha! :P Och GOTT! Daah!
.
Bästa pizzerian i Östersund?  Jaaa, jag tror det! =)
.
Näe seriöst. Måste även ge kredd alltså. Vi tog en ny pizzeria idag till lunch.
Nytänk. Haha, Pizzahouse hette den OCH gud. Jag var i himlen. Seriöst,
det var verkligen EN AV DE BÄSTA pizzorna jag ätit i hela mitt liv. Synd
bara att man var såå himla mätt sen smakproven. Eller synd, ganska bra
kanske då jag ha med mig halva pizzan hem i en fin kartong. För seriöst,
varför skulle jag plåga i mig den och få paltkoma och sen leva på nudlar
hela veckan i Sundsvall?! Osmart, DÅ äter ja ju hellre pizza någon dag
där med. Höhö. :P
.
Såå, bjuder även på en fin bild som Sarah tog på oss, jag tjuvar denna
från hennes blogg. ^^ Lite fint och oskyldigt så där.
.
.
Jaaa, ja just. Måste även visa på något grymt udda jag såg på Coop.
Förstå vilka jädra mutant-morötter!
.
DETTA ÄR INTE NORMALT!
.
Jämför storleken med min hand som också är betydligt närmare kameran.
Det stavas UDDA.
.
Sen såå måste jag bara visa en sak till, såg en brödrost inne på
Elgiganten idag då. OCH det var faan den dyraste brödrost jag EVER ha
sett, hur fan kan en brödrost kosta lika mycket som en minipc?
Va kan den göra mer än rosta bröd liksom? FAST den här kanske
rostar ALLA mackor perfekt! Va vet jag.. Ett MÅSTE HA?! Haha! ;)
.
.
.
Yes, näe det har varit en grym dag, som alltid. Me like. Även att jag,
jaaa JAG, (inte Camilla) också hunnit med att bakat en kladdis med
snickers i till IDOL-myset och jag kan fan verkligen rekommendera det,
SJUKT gott alltså. Mumma! Nu äre sova, snart.. hehe.. SNART!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jo, men jag tycker att Indesign är ganska roligt. Fast bara när det gör som jag vill då, haha ;)

2011-11-05 @ 19:14:21
URL: http://skrivetavsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0