En 8hs-dag på jobbet.

Yes idag har jag jobbat min hittilst längsta dag på MAX. En normal 8 timmars
dag OCH fyyy va fort tiden gick. Sjukt. Näe det gick grymt bra. Me like.
.
Idag tog jag även bussen ut till Birsta för första gången. ^^ Duktigt. Näe,
men det är faktiskt grymt härligt att bo i en stad med förbindelser. Som här,
trots att det är söndagkväll så går det MINST 2 bussar i timmen. I Ström
hade det fan inte gått en enda. ^^ Typ.
.
Näe även, på max. Fatta idag, det kom typ 2 hela busslass med folk, kanske
var  något hockeylag och sen någon skolklass. Förstå när alla de ska
beställa, kanske så där 30pers och att då kunna behålla lugnet och ge alla
va de beställt, det är först då som man verkligen sätts på prov. Haha!
Näe det gick faktiskt bra. vi hjälptes år allihopa. Hade man varit totalt själv
så hade det fan aldrig fungerat. Eller det hade ju fått gått men det hade fan
inte varit roligt.
.
Näe annars så hade de en GRYM godisskål i fikarummet med en skylt som
hänvisade alla till att: ÄT! Varsogod. Tror ni jag var i himmelriket eller?
Gratis godis säger man ju inte nej till.. ^^
.
.
Aa, näe kom in till stan igen ungefär vid 20.00 och vet ni vad? Joo, de
har ju satt upp all julbelysning OCH det var verkligen sååå mysigt. Fick
sån grym julkänsla så det fanns inte. Ojojoj, VILL.HA.JUL.NU! :D
.
.
.
Man märker även att det fan snart är jul när man kollar på tv, fatta
ändå många julklapps-reklamer som har börjat komma. Åhh, jag må
börja tagga julmys snart! PÅ RIKTIGT. Julmusik twentyforseven!
Typ, ska ta och ladda ner någon julskiva tror jag .^^ TOP-notch!
.
Imorgon är det måndag, gud vad den här helgen har gått fort! :O
Till min STÖRSTA LYCKA EVER såg jag när jag kollade schemat just att
vi inte börjar förrän kl 13.15! Gud, det var ett ljus i "har-inte-prioriterat-
att-sova"-mörkret. Såå imorgon ska jag inte ställa något larm och
verkligen sova ut, så att det är gjort.  Haha! ^^ Typ.
.
...............................................|
.
Även, måste bara tillägga: Busschaffören idag som körde statsbussen
undrade vilken biljett jag skulle ha:
.
Jag:
-Öh, ungdom tror jag.
.
Busschaffören:
- Jaa, du ha fyllt 20 alltså?
.
Haha härligt! Jag som var rädd för att jag skulle behöva typ en
vuxenbiljett. SOFT. Näe god natt! Hare finfint allihopa! :D
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0