Det stavas TRÄNINGSVÄRK.

Åh gud, Seriöst. Min högerarm är verkligen heeelt död! Det gör ont att lyfta
ett glas, det gör ont att klä på sig och då tänker jag nästan inte ens nämna
hur ont det gör att duscha. Ojojoj. Men det är bra. Träningsverk visar fan
bara på att man har gjort något. ^^ Woohoo, Frida Helgesson har tränat. NOT.
.
Frida tränar inte. ;)
.
Näe den här träningen fick jag på köpet. "Cykel på köpet.." höhö, näe gammalt.
Haha, näe det är MAXs fel. Max och alla kunder som baaaara längtar efter att
dippa sina pommes i smält ost. Fatta va trög den pumpen är OCH varje kund
ska ha två tryck. TVÅ stora tryck. Och fatta, det är fan nästan den mest
populära dippen. Låt oss säga att jag kanske pumpa upp 50 (MINST) smält-ost
igår, det är fan 100 tryck. Alltså på slutet av dagen så skakade armen av
överansträngning när man skulle pumpa. OCH det har satt sina spår såå idag
är jag handikappad och har en jävligt bra ursäkt till att inte städa.. :P
.
Näe men fan alltså, jag måste plugga. Har en uppsats på 5 sidor inom medierätt
som jag måste sätta tänderna i. Eller klorna kanske det heter. Gud, jag vill bara
ha det gjort, så att det är gjort SÅ man kan fokucera på att plugga till tentan sen,
nedräkningen har börjat. Det fula, uppsatsen och tentan har samma dag som
deadline, det är värdelöst. Jag som alltid bruka sitta och rååplugga kvällen
innan och så brukar det gå bra. Nu måste jag ha lite mera skruktur. Jag måste
bli en pluggis. En plugghäst. Annars kommer inte det här att sluta lyckligt.
.
Ändå hyfsat fin (fin som i vacker) dimma det var idag. ^^

Kommentarer
Postat av: Camilla

hm...träningsVÄRK ;)

2011-11-21 @ 20:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0