Back in Sundsvall!

Yes, back in buisness. Eller hur man nu säger? Yeaah, ha precis
packat upp klart och bäddat i nya sängkläder i min alldeles alldeles
ÜNDERBARA uppblåsbara säng, så ikväll kommer jag sova som en prins.
Eller prinsessa kanske. ^^ Men seriöst, finns det någon bättre känsla
än att gå och lägga sig i en HELT nybäddad säng? Skulle inte tro det!
Faktiskt.
.
Annars så har man tagit med sig lite fler grejor. Feels good. Dock så ska
familjen få komma hit med de stora sakerna non helg framöver, saker som
typ en riktig säng. Haha. Jaaa.
.
Näe nu ska jag faktiskt sova, blev ju grymt lite sovit natten som var så
nu jävlar ska jag ta igen det. Ungefär. Typ. Kommer inte lyckas OM jag
känner mig själv rätt. ^^ Värdelös på att gå och lägga mig i tid.
.
Bilden är tagen igår i stugan.
.
Även checka bilden. Är det inte något bra kvalité för att vara en mobil-
kamera? OCH är det inte underbart att prästkragen blommar än trots
att det faktiskt är november? Mor sa idag, att förra året IDAG den 6 nov
så hade det varit 12 grader kallt. I år ha vi PLUS 6 grader och INGEN snö.
Det är fan det bästa! Mormor sa igår att hon hört att det inte skulle
komma någon snö förrän i februari.. Fy va härligt det skulle vara om
det stämde. Heeeeelt underbart. Men sån tur har vi aldrig! Faktiskt.
.
Och jaaa, härliga halloween-bilder kommer! Imorgon. Typ. :P

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag vill ha snö!!!!!!!!

2011-11-07 @ 07:15:49
URL: http://darlingophelia.wordpress.com
Postat av: cais

Håller med dig jag,Frida :)

Ingen snö!!!!

2011-11-07 @ 19:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0