Att kliva upp kl 07.00 en lördag?!

Ojojoj, från vettet? Jaa, kanske. Eller så är man baaara duktig. Haha! Typ.
Idag ska jag jobba. Feels nice, faktiskt. Ska bli kul att se draget på en lördag,
en löningshelg. Tydligen skulle det vara enormt. Sen att det börjar närma sig
julrusch (är ju faktiskt första advent imorgon, sjukt?!) gör väl heller inte så
att färre kommer ge sig ut i julhandeln. OCH de som handlar, blir hungriga.
Kommer nog vara sjukt många max-boxar (barnboxar) som ska göras. Tror
nästan att jag ska skriva upp hur många jag gör, haha! Kan ju vara intressant.
.
Haha, har jag inget liv eller? Haha! Tycker att det ska bli intressant att veta
hur många barnboxar jag gör?! Något kan ju inte stå helt rätt till här uppe.
^^ Jag skyller på att jag är trött och att grannen hade fest till 02.30 inatt.
Seriöst, det var inte hög musik, jag stör mig inte MEN jag är ju så störd så jag
ligger och tjuvlyssnar till vad som händer, jag blir för nyfiken liksom. Såå därför
somnade jag skita sent. Kan ha varit för grannfesten ELLER så kan det ha varit
av sockerkicken vår asigt goda marängswish gav mig igårkväll. Heeelt sjukt.
Sova kunde jag iallafall INTE. Men vem behöver sömn? Typ. Överskattat.
.
Men ojojoj. Fler marängisar tack btw! MEN kalori-bomb om något. ;)
Kanske inte sååå många fler marängisar vid närmare eftertanke. Haha!
.
Även kolla på bilden. (Hittade den på fejan.) Näe seriöst, kollar
ni tillräckligt länge så ser det ut som killen vänder på sig. Asahäftigt!
.
Ha en fin lördagsmorgon folket. :D
Ps. Sa jag det, det är typ vårvindar ute. Det blåser VARMT. OMG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0