Årets ANDRA julkalender.

Ojojoj, blev Frida lycklig eller blev Frida lycklig? ;)
.
Jag gick och handlade efter skolan idag. Vi ska som ha myselimysigt
frdagsmys imorgon, med.. trumvivel.. marängswish.. ^^ så då blev det att
inhandla lite stuff. Bananer och maränger blev min lott att dra till stacken.
Så nu äre klirrat!
.
MEN GREJEN?! THE HAPPY MOMENT..
.
Joo, gick på coop extra dådå, närmast typ. Men vet ni vad, ARLA-köket
bjöd på en julkalender vid mjölkdisken. Blev jag lycklig eller?
.
Såå nu har jag två kalendrar. Yeeeaj! (Yeeeaj UTAN hån, bara lyckligt!)
Haha, fick ju som en chokladkalender från min mor sist jag var hem.
Näe så nu kommer jag ha två luckor att öppna varje dag. Haha, logiskt?
.
Haha, jaaa.. Så var det jaa.. (pinsam tystnad)
.
Hehe, näe julkalendrar är faktiskt liiite julkänsla och jag ska fan tagga jul
som få iår. Julkänslan ska vara TOP-NOTCH när man vaknar på julaftons-
morgonen, OCH för att man ska nå den känslan.. MÅSTE man bygga!
Så iår blir det julbak, det blir varje avsnitt av julkalendern + Greveholm,
två riktiga luckor att öppna varje dag OCH sååå ska jag köra julmusik
DYGNET RUNT från och med den 1 december! ^^ Iallafall här hemma. :P
.
Det märks på mig att det är PRICK en månad till julafton vaa?
24:e idag juuh. GUD VA TIDEN KOMMER GÅ FORT NU KÄNNS DET SOM!
.
Jag tror julkalendern va till för småbarnen men jag är ju också ett barn, i själen..
.
Man fick ändå leta efter luckorna lite.. lurigt.. ^^ Så vare inte på min tid.
.

.

Tog och hängde upp den i köket. Yeaah, min FÖRSTA tavla på väggen!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Frida, veeet du? Jag har också två luckor att öppna varje dag och jag ska också titta på julkalendern varje dag och jag brukar alltid titta på Greveholm dessutom! Och jag har spelat julmusik läääänge, haha :D

2011-11-24 @ 20:37:38
URL: http://skrivetavsofie.blogg.se/
Postat av: Sofie

ojojoj, vilka fina ord! jag taggar julen långt i förväg, haha :D

2011-11-24 @ 21:13:09
URL: http://skrivetavsofie.blogg.se/
Postat av: Sofie

nä, jag är inte ens i närheten. vet typ bara vad jag ska ge till två :p du då?

2011-11-24 @ 21:17:44
URL: http://skrivetavsofie.blogg.se/
Postat av: Sarah

Även att du sa "här hemma"! Tog inte så lång tid ändå ;)

2011-11-24 @ 22:21:12
URL: http://hsaarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0